Pašreiz esat atvēruši iepriekšējo lapas versiju - un tāpēc informācija var būt novecojusi. Ieteicams skatīt jauno lapas versiju: www.cesis.lv.

    
              LV    RUS    ENG    GER    Sestdiena, 2019.gada 14.decembris   Vārda dienu svin: Auseklis, Gaisma
  
 Par Cēsu novadu
 Pašvaldība
 Tūrisms
 Sociālā palīdzība
 Kultūra
 Izglītība
 Sports
 Uzņēmējdarbība
  » Pasākumu kalendārs
  » Diskusijas
  - Pašvaldība jautā
  - Vēstule pašvaldībai
  - Diskusijas
  » Sludinājumi
  » Fotogalerija
  » Lapas karte
  » Kultūra
  » Vide
  » Dzīvnieku patversme
  » Bizness









Decembris 2019

P O T C P S S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  
  << >> 









Top.LV

Latvijas Reitingi
















> N.M.> Diskusijas> Pašvaldība jautā




Saite uz materiālu...


Atbildēt


  • Sabiedriskā apspriešana par biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B

              

  • Nepieļaut šādas stacijas būvniecību vispār!!! 1.Tā neatrisina lētāku siltumapgādi Cēsu pilsētas iedzīvotājiem. 2.Paaugstina vispārējo elektroenerģijas tarifu. 3. Smaka nav novēršama ar projektā paredzētajiem risinājumiem un atrodas pārāk tuvu privātmājām, kas pasliktina vidi un pazemina īpašuma vērtību.
           Gints Kaliksons     2012-12-28 12:41:34

  • Nedrīkst pieļaut šādas elektrostacijas būvniecību!! Smaku kas rodas ražošanas procesā un atkritumu izvešanas laikā nevar novērst projekta risinājumiem. Noteiktos apstākļos biogāze savienojumā ar gaisu var veidot sprādzienbīstamu gāzu maisījumu, paredzamā jaunbuve atrodas pārāk tuvu dzīvojamām mājām. No paredzamā projekta iegūsim smaku un piesārņotu apkārtējo vidi kas pasliktinās iedzīvotāju labsajūtu!
           Andis Vietnieks     2012-12-29 17:21:03

  • Nav pieļaujama šādas elektrostacijas būvniecība, jo ražošanas procesā radusies smaka krasi pasliktinās iedzīvotāju labsajūtu, tādejādi radot diskomfortu un neapmierinātību iedzīvotājos. Vienlaikus vēlos akcentēt, ka Cēsis vienmēr ir lepojusies ar tajās valdošo tīro un nepiesārņoto dabu un gaisu. Lūdzu ņemt vērā iedzīvotāju un vēlētāju viedokli!
           Elisa Janelsiņa     2012-12-29 23:58:13

  • Pilnībā pievienojos visiem iepriekš paustajiem viedokļiem, un uzskatu, ka nav pieļaujama šādas elektrostacijas būvniecība, jo ražošanas procesā radusies smaka krasi pasliktinās iedzīvotāju labsajūtu, tādejādi radot diskomfortu un neapmierinātību iedzīvotājos. Vienlaikus vēlos akcentēt, ka Cēsis vienmēr ir lepojusies ar tajās valdošo tīro un nepiesārņoto dabu un gaisu. Turklāt, cik zināms un kas ir izskanējis masu mēdijos tad smaka, kas rodas šādas ražošanas un citas līdzīgas darbības rezultātā (kā piemēram Saldus, Mantess darbība Rīgas ostā u.tml, cūku fermu radītās smakas) vienmēr ir bijis kā apgrūtinājums un dzīves līmeņa pazeminātājs iedzīvotājiem. Lūdzu ņemt vērā iedzīvotāju un vēlētāju viedokli!
           Kaspars Auziņš     2012-12-30 00:15:58

  • Kategoriski pret šo projektu! Gribu dzīvot tīrā vidē! Vai tiešām mūsu rajonā nav mazāk apdzīvotu vietu kur būvēt šo smaku ģeneratoru??
           Lana Vietniece     2012-12-30 12:09:17

  • Es saprotu , ka šāds projekts ir nepieciešams un vajadzīgs ,jo tādā veidā tiek parādīts ,ka izpildām Eiropas Savienības prasības ,un pierādam ,ka tās līdzekļi tiek izmantoti lietderīgi. Kāds tik ļoti vēlas nopelnīt ,ka tiek ignorētas visparastākās cilvēku prasības. 1.Šo projektu vēlas būvēt nepilnus 300 m no dzīvojamām mājām. 2.Iespējamie noplūdes draudi var saindēt blakus esošās akas. 3.Iespējamā sprādzienrezultātā var saindēties cilvēki. Ir bijuši avārijas gadījumi šādām biogāzes stacijām. Varbūt ,kādu laiku dzīvosim bez raizēm. Aicinu visus Cēsiniekus sasparoties ,un nebūt kūtrākiem par Ādažniekiem,kuri šādu projektu savā pilsētā pārtrauca. Es esmu par šāda projekta īstenošanu ,vietā ,kur tas netraucēs apkārtesošajiem cilvēkiem.
           Baiba Tetere     2012-12-30 23:59:27

  • kategoriski pret!!kāds labums Cēsiniekiem,firma reģistrēta,kiprā,staciju apkalpo 2-4cilvēki,smaka pa kilometriem tālu,elektrība par paaugstinātu tarifu,siltums vienam komersantam,tādēļ nē un vēlreiz nē!Esiet modri!
           Dzintars andersons     2012-12-31 22:52:50

  • Nedomāju,ka šī būve nodrošinās augstu dzīves vides kvalitāti pilsētas iedzīvotājiem,kā pausts pilsētas mērķos.1.Biogāze ir ļoti kaitīga cilvēkiem un dabai.2.Biogāze ir anaerobās (bez skābekļa klātbūtnes) dalīšanās rezultātā izveidojies gāzu maisījums, kurā ir 40 – 70% metāna, 30 – 50% oglekļa dioksīda, arī slāpeklis, skābeklis un citi ķīmiskie elementi.Īpaši bīstams ir metāns, kas atmosfērai nodara 21 reizi lielāku kaitējumu nekā ogļskābā gāze, rada siltumnīcgāzu efektu un attiecībā 1:10 ar skābekli izraisa sprādzienu.3.Biogāzes nozare Latvijā līdz šim ir attīstīta ļoti neveiksmīgi. Lauksaimnieki atbalsta biogāzes staciju būvi pie fermām kūtsmēslu pārstrādei, taču faktiski atbalsta piešķiršana šai nozarei izvērtās par veiklu uzņēmēju ienākumu gūšanas līdzekli," teic biedrības "'Zemnieku saeima" vadītājs Juris Lazdiņš. intervijā LA.4.Pastiprināsies apkārtējās vides piesārņojums-smakas-gaisa kvalitāte-trokšņa līmenis,ekoloģiskais apdraudējums,dzeramā ūdens kvalitātes pasliktināšanās,zemes grunts piesārņojums,apdraudējums iedzīvotāju veselībai,kā arī piebraucamo ceļu stāvoklis.Pārāk mazs ir reālais attālums līdz dzīvojamām mājām,šādu monstru būvēt pilsētā ,absolūts neprāts.Nesaskatam ieguvumu iedzīvotājiem,vien tikai atseviķiem komersantiem,vai kādiem nezināmiem fondiem.Mārupē darbojas stacija ar mazāku jaudu un ik dienas tiek piegādāts 60tonnu sķidro mēslu,9 tonnas cieto kūtsmēslu,atkritumi no lopu kautuvēm30tonnas kukurūzas(ar to vēl esot par maz.)Vairākās šādās stacijās jau bijušas avārijas,gan Madonas rajonā,gan citur.Kategoriski PRET.
           Marika Petrikalne Ivbule     2013-01-01 17:35:00

  • Pilnībā pievienojos visiem iepriekš paustajiem viedokļiem, un uzskatu, ka nav pieļaujama šādas elektrostacijas būvniecība.
           Mārtiņš Elsts     2013-01-02 08:04:29

  • Šāds bīstams un vidi piesārņojošs objekts pilsētas tuvumā nav pieļaujams. Ekonomiskais pamatojums un nodrošinājums ar izejvielām, ir vāji pamatoti. Grūti saprast kā tas vispār nonācis līdz apspriešanai.
           Arnis     2013-01-02 15:49:00

  • Tiek pārkāptas cilvēka pamattiesībastiesības dzīvot labvēlīgā vidē ir nostiprinātas konstitucionālā līmenī.Biogāzes ražošana pilsētā ir drauds,nevis ieguvums,tā degradēs vidi,tiks izmantotas liels minerālmēslu apjoms,izdangāti ceļi,sprādzienbīstamība.Tiekpārkāpts arī likums Par vides aizsardzību.3km rādiusā izplatīsies briesmīga smaka,kā tas jau novērots citur Latvijā.Vēlos elpot tīru gaisu un lietot tīru ūdeni no savas akas,vai tas par daudz prasīts,vai avārijas draudu rezultātā šis komersants ir gatavs piegādāt tīru ūdeni apkārtnes iedzīvotājiem,kāds būs mūsu ieguvums,vai iespējams nodrošinās mūs ar siltumu ,kura cena dubultā apmērā,vai izbūvēs ietves Vaives ielas garumā,lai nebūtu jāpārvietojas pa grāvi,cita ambīciju dēļ ? Kur garantija,ka plūdu laikā,kuri šeit nav retums,virca nepiepildīs mūsu akas,vai ir garantijas šīm lagūnām ?Vai veselu nedēļu ik dienas būs jaskatās uz 30sūdu mašīnām un jāelpo šis smārds,iespējams to būs vēl vairāk ?Ja tautas kalpi mums nespēj atbrīvot no šīs problēmas,mēs nedrīkstam pieļaut,ka tiek ignorētas mūsu cilvētiesības !
           Andra Vīņaude     2013-01-02 19:30:56

  • Cēsis - kultūras pilsēta? Brīnišķīgi, piegānīsim to ar neciešamu smaku kā kultūras dzīves papildinājumu. Esmu pret šāda smaku monstra būvniecību. To nedrīkst celt tik tuvu dzīvojamām mājām.
           Ligita Sandra Kotāne     2013-01-02 20:41:29

  • Cēsīm kā kultūras un tūrisma pilsētai, jaukai vietai dzīvošanai un atpūtai šis projekts sola dzīves kvalitātes pasliktināšanos, vides apdraudējumu, negatīvu tūristu reakciju uz smakojošu viduslaiku pilsētu. Šādam projektam nav jāatrodas tik tuvu dzīvojamiem rajoniem. Vai topošajam kultūras centram jau ir paredzētas gaisa attīrīsanas iekārtas? Es kā elektroenerģijas pircējs nevēlos maksāt dubulto tarifu, lai kāds uz tā rēķina pelnītu un piesegtos ar atjaunojamajiem resursiem. Esmu pret šāda projekta realizāciju.
           Jānis Kotāns     2013-01-02 21:13:09

  • Cēsu pilsētas galvenais uzdevums ir nodrošināt augstu dzīves vides kvalitāti pilsētas iedzīvotājiem.Realizējot projektu tiks pasliktināta dzīves vides kvalitāte(smakas,gruntsūdeņu un vides apdraudējums,trokšņi,smagsvara tehnikas kustība u.t.t.)pārkāpjot nostiprinātās cilvēka pamattiesības Satversmes likumā dzīvot labvēlīgā vidē.Kur ir garantija,ka nenotiks ekoloģiska katastrofa (piem.Vācija,Čehija un tepat Madonas raj.)Nedrīkst pieļaut SIA' Energy Investment' ignorēt mūsu cilvēktiesības celt BS pilsētas teritorijā tuvu dzīvojamām mājām.KATEGORISKI pret šāda projekta realizāciju.
           Avits Ivbulis     2013-01-03 11:40:07

  • Uzskatu, ka šādu uzņēmumu kategoriski nedrīkst būvēt pilsētā vai tās teritorijā!Priekš tam ir lauki, kur ir fermas, un kur to var arī atļauties!Kategorisks NĒ!!!!!
           Ilze Leimane     2013-01-03 20:17:11

  • Nesaprotu!Kāpēc šāda būve jāceļ pilsētā? Acīmredzot tā ir lētāk un vieglāk ,Bet, vai tiešām nav citu iespēju? Vai nepietiek jau ar to, ka šajā apkārtnē dedzina riepas un vēl visādi citādi piesārņo gaisu! Esmu pret!
           Tatjana Gailīte     2013-01-03 20:26:14

  • Nē,nē un vēlreiz nē!tas vienkārši ir neprāts!!!! Nevēlos, lai mani bērni elpo visādas smakas!
           Ivars Leimanis     2013-01-03 20:32:34

  • Biogāze ir ļoti kaitīga cilvēkiem un dabai biogāzes staciju teritorijai jāatrodas piemērotā attālumā no apdzīvotām vietām,lai izvairītos no smakām un ekoloģiskas katastrofas,kā rezultātā rastos apdraudējums iedzīvotāju veselībai un zemes grunts piesārņojums. Esmu PRET- Biogāzes koģenerācijas elektrostacijas būvi Cēsu pilsētā PAR- iedzīvotāju tiesību ievērošanu,kas nostiprināta Latvijas Republikas Satversmē (115p.)tiesības dzīvot labvēlīgā vidē PAR- tīru ūdeni un gaisu,vidi
           Sigeta Briede     2013-01-04 16:11:44

  • Nē!Nē! Nē!Pievienojos pārējiem un esmu pret šādu būvi mūsu skaistākajā Latvijas novadā!Te jau visi ir izbēguši,vai vēl pārējos vajag aizbiedēt?Diez vai arī tūristi apmeklēs mūsu pilsētu!
           Ineta Ozoliņa     2013-01-04 16:40:30

  • Esmu pret šo būvniecību, bet vai mūs kāds uzklausīs? Vai tiešām nevar būvēt ārpus pilsētas. Mums jau gan celšot arī Hesburger Pionieru laukumā-"ĀRPRTĀTS Laikam kādam tas ir ļoti izdevīgi..
           Una Miķelsone     2013-01-04 16:43:42

  • Cēsis ir tūristu pilsēta un ar katru gadu attīsta to ar vien vairāk. Vai šāda ražotne, kas kaitē videi piesaistīs tūristus? Skolās un bērnudārzos ievieš veselīgu pārtiku, ēdināšanu un daudz runā par šo visu, lai viss būtu dabīgāks un ekoloģiskāks,lai pasargātu bērnus. Visur cīnās pret smēķēšanu un pasīvo smēķēšanu, jo tas ļoti kaitē veselībai!Šāda ražotne pilsētā vai nav pretrunas visam? Esmu pret šo būvniecību.
           Santa Martinova     2013-01-04 20:25:43

  • Mēs visi gribam elpot svaigu gaisu, kas ir garants cilvēka veselībai, kā arī baudīt tūrisma pilsētas statusu bez piesārņotas vides! Arī es kategoriski noraidu šādas ražotnes būvniecību Ābolu ielā 2b,Cēsīs.
           Vizma Olte     2013-01-05 14:38:14

  • PRET!!!
           LELDE OLTE     2013-01-05 14:43:44

  • PRET!! PRET!! PRET!!
           Laura     2013-01-05 18:08:19

  • Es esmu PRET šo projektu. Šāda veida enerģijas ražotne nebūtu jābūvē tuvu apdzīvotai vietai. Mazāk kā 800 m attālumā (taisnā līnijā) ir jaunā Pilsētas 5. Pirmsskolas iestāde. Es negribu, ka maziem bērniem būtu jāelpo netīrais gaiss un var būt pat jācieš no iespējamām slimībām nākotnē. Šis projekts paredz dzīvnieku atkritumu vešanu cauri Cēsīm, kas rada draudus baktēriju izplatībai. Ir minēts, ka Cēsis grib attīstīt kā tūrisma pilsētu, tomēr, šķiet, ka tas nebūs iespējams, ja mēs pieļausim turpināt šī projekta attīstību un celtniecību. Ko mūsu kultūras centra vadība teiktu, ja mākslas dienas Cēsīs būtu jāpavada cūku mēslu aromātā. Dažādos informācijas avotos par biogāzes koģenerācijas elektrostacijas būvniecību tiek minēts, ka ieteicamais attālums no apdzīvotas vietas (pilsētas) šādas stacijas būvniecībai ir 1,5km un no individuālām mājām 700m, kas šajā gadījumā protams nav ievērots. Šī projekta izpildes gadījumā nekustamā īpašuma tirgus cenas krietni kritīsies apkārtējiem īpašumiem. Cik zinu tuvumā nav fermas, kas padarītu šo projektu ekonomiski izdevīgu. Varbūt šis projekts būtu izdevīgs SIA „Kliģēni” ceļa otrā pusē, kas iegūtu lētu siltumu sava biznesa veikšanai?
           Liene Kļaviņa     2013-01-05 18:47:26

  • Nepiekrītu šī projekta realizācijai, jo tas atrodas pārāk tuvu apdzīvotām vietām Cēsīm un Priekuļiem. Daibes poligonu taču uzcēla meža vidū ( pie tam valsts piemaksā par tur saražoto elektroenerģiju... )! P.S. Smaka ap Jaunraunas cūku fermām ir neciešama!
           Vija Garkāje     2013-01-05 20:44:22

  • Laikam pilsētas vadība šādā grib "izkvēpināt" vēl atlikušos pilsētas iedzīvotājus!!! Bet vai arī iebraucēji - imigranti (ķīnieši, krievi ,utt.) būs priecīgi par šo smārdu !!! Strādājiet ar galvām!!! Nepriecājieties par svešām investīcijām !!!
           Ingrida     2013-01-05 20:50:44

  • Laikam pilsētas vadība šādā grib "izkvēpināt" vēl atlikušos pilsētas iedzīvotājus!!! Bet vai arī iebraucēji - imigranti (ķīnieši, krievi ,utt.) būs priecīgi par šo smārdu !!! Strādājiet ar galvām!!! Nepriecājieties par svešām investīcijām !!! Vai tiešām šādi jānobeidz pašvaldības deputātu pilnvaras?
           Ingrīda Kļaviņa     2013-01-06 20:46:32

  • Šāda rūpnieciska darbība nav veicama tik tuvu dzīvojamajām mājām, kurās dzīvo ģimenes ar bērniem, pieņemot lēmumu par to vai atļaut šī projekta realizēšanu apdomājiet vai Jūs gribētu dzīvot netālu no šīs elektrostacijas, kuras ekspluatēšana nozīmē troksni, smaku, risku, ka tiks piesārņota daba. Cēsu un Priekuļu iedzīvotāji! Aicinu Jūs paust savu viedokli par elektrostacijas projektu publiskajā apspriešanā, kas notiks 09.01.2013, plkst. 16.00, Bērzaines ielā 5, Cēsīs!
           Ingus     2013-01-06 22:07:58

  • Šāda rūpnieciska darbība nav veicama tik tuvu dzīvojamajām mājām, kurās dzīvo ģimenes ar bērniem, pieņemot lēmumu par to vai atļaut šī projekta realizēšanu apdomājiet vai Jūs gribētu dzīvot netālu no šīs elektrostacijas, kuras ekspluatēšana nozīmē troksni, smaku, risku, ka tiks piesārņota daba. Cēsu un Priekuļu iedzīvotāji! Aicinu Jūs paust savu viedokli par elektrostacijas projektu publiskajā apspriešanā, kas notiks 09.01.2013, plkst. 16.00, Bērzaines ielā 5, Cēsīs!
           Ingus     2013-01-06 22:09:12

  • Cēsis - tūrisma pilsēta, vai šāda smaka un risks piesārņot dabu to veicinās? Cēsīs jau tā ir dārga apkure - salīdzinoši ar citām Latvijas pilsētām. Šāds projekts tikai to vēl sadārdzinās. Mēs joprojām nemākam izmantot (vai negribam) vietējos resursus - cik koksne vnk. "sapūst" mežā!!! Kādas idejas vārdā vajag ieviest smirdošu tehnoloģiju apkuri par dārgāku cenu!!!
           Ivars Miezītis     2013-01-07 19:34:34

  • PRET!!!!!
           Natālija Miezīte     2013-01-07 19:36:02

  • Esmu pret Ābolu ielā 2b,Cēsīs šāda projekta būvniecību.
           Pārsla Pedola     2013-01-07 20:54:44

  • Esmu PRET šādas būves celtniecību pilsētā.
           GUNTA KAUGARE     2013-01-07 21:20:36

  • Pret šādu celtniecību pilsētā.
           Velga Indrika     2013-01-07 21:23:33

  • Pret šāddas būves celtniecību pilsētā.
           Sintija Indrika -Stalaža     2013-01-07 21:26:54

  • PRET
           Alfreds Indriks     2013-01-07 21:28:18

  • PRET!!!
           Sendija     2013-01-07 22:17:50

  • KATEGORISKI PRET! Kā vispār var ienākt galvā doma par tādu projektu. Lai tie projekta organizētāji ceļ savu māju teritorijā! Vai viņi vispār ir iedomājušies ,ka cietīs gan iedzīvotāji, gan arī netālu esošais jaunuceltais bērnudārzs Ata Kronvalda ielā 35 !Tur taču bērnus vairs svaigā gaisā nevarēs izvest! Pilnīgi un noteikti PRET! Dodamies paust savu viedokli 9.janvārī plkst 16.00,Bērzaines ielā 5, Cēsis.
           Maija     2013-01-08 00:16:55

  • Kategoriski PRET!
           Sandra Birkerte     2013-01-08 08:34:32

  • SIA Danne pieder īpašums Ābolu ielā 3. Uzskatām, ka šī būvniecības iecere nav atbalstāma, jo šāds darbības veids nav raksturīgs pilsētai. Realizējot šādu ieceri tiktu pasliktināti apkārtējo īpašumu apstākļi un netālu esošo dzīvojamo māju iedzīvotāju dzīves apstākļi. Šāds darbības veids ir raksturīgs lauku teritorijām, kur netālu ir bio gāzes ražošanai nepieciešamās izejvielas un tuvumā nav īpašumu ar citu darbības veidu un dzīvojamās apbūves. Šajā gadījumā ir plānots no lauku teritorijām vest izejmateriālus uz pilsētu!!! Esam pret šo būvniecības ieceri. Valdes loceklis R.Jansons
           SIA Danne     2013-01-08 11:34:14

  • Šis projekts aizskar manas un manas ģimenes locekļu tiesības uz dzīvi tīrā, nepiesārņotā vidē.
           Dace Zariņa     2013-01-08 12:02:02

  • Lai ceļ pie prezidenta pils tos sūdus...
           Mārtiņš     2013-01-08 12:08:02

  • Esmu pret,lai svaigs ir Cēsīs!
           Elita Dumpe     2013-01-08 15:48:46

  • PRET!!! Netālu uz Kronvalda ielas /35/ atrodas jaunais bērnu dārzs, esmu par tīru un nepiesārņotu vidi Cēsu pilsētā!
           Vija Žbanova     2013-01-08 15:58:24

  • PRET!
           Artūirs Kvasts     2013-01-08 16:07:36

  • Esmu kategoriski pret būvi Cēsu pilsētā.
           Malda Kezika     2013-01-08 16:15:53

  • PRET
           Edgars     2013-01-08 17:22:04

  • Gribētu zināt kādi uzvārdi stāv aiz šitās sūdu ražotnes.
           Rolands Zariņš     2013-01-08 18:02:46

  • NEGRIBU DZĪVOT SMIRDĪGĀ UN PIESĀRŅOTĀ VIDĒ!
           Solvita Žurevska     2013-01-08 18:04:03

  • KATEGORISKS PRET
           Rolands Zariņš     2013-01-08 18:05:01

  • Nevēlos, jo blakus tai iestādei būtu jāstrādā un nav ne mazākās vēlēšanās ostīt tos mēslus un uzturēties sabojātā vidē!
           Modris Ruzgis     2013-01-08 19:35:23

  • Esmu kategoriski PRET! Šī jau ir otrā reize, kad līdz publiskajai apspriešanai nonāk šāda veida objekta būvniecības iecere Cēsu pilsētā. Kā tas var notikt pilsētā, kura sevi pozicionē kā kultūras un tūrisma centrs? Laikrakstam "Druva" vajadzētu publicēt Domes deputātu balsojumu pa uzvārdiem par koģenerācijas stacijas būvniecību Cēsu pilsētā.
           Aivars Baiža     2013-01-08 20:19:16

  • Esmu kategoriski PRET!
           Inese kirilova     2013-01-08 20:22:57

  • Paskatieties cik biogāzes ir reģistrētas adresē Dzirnavu ielā!!! Aiz tā stāv Raivis Bundulis. Šāda stacija jau tiek plānota arī Limbažu pilsētā, papildus stacija ir arī Limbažu rajonā. Cik zinu viņš braukā riņķī pie zemniekiem un vāc mēslus. Ar cietajiem kūtsmēsliem tāpat viņš nestrādās, jo jautājums būs pakaišos, būs jāstrādā ar šķidrajiem kūtsmēsliem. Pieļauju domu ka viņš mēslus varētu ņemt no Rasmusena cūku fermas, tas nozīmē ka transportēs tos nepārtraukti, katru dienu, jo to prasa jebkura tehnoloģija. No otras puses, ir vajadzīga siltuma realizācija, savādāk nevarēs projektu palaist, tāpēc arī lien tik tuvu pilsētai. Pieļauju ka ir kāds nodomu protokols ar Cēsu siltumtīkliem, tas nozīmē ka papildus tiks vilkta siltumtrase, bet cik tas ir izdevīgi Siltumtīkliem, nezinu, jo arī siltumtīkli ceļ staciju:)) Vēl neesmu bijis nevienā bio gāzes stacijā, kuras apkārtnē nesmirdētu, vēl jo vairāk ar atklāto lagūnu. Nevajag aizmirst ka digestāts arī ir jāizved, interesanti kur tas tiks gāzts un vai arī tas tiek plānots izvest nedēļas laikā???? Lai nu džekiņš nedzen!!!!!! Ja pilsēta pieļaus šādu staciju, tad tas ir nenormāli, pat ņemot vērā to, ka gan jau džekiņi ir ar kādu pilsētā runājuši par šo projektu. Un lai nu Bunduls aizved kādus deputātus uz savām stacijām, piemēram Ērgļos:))))
           Kārlis Miķelsons     2013-01-08 20:40:52

  • Pret
           Guntis Pelšs     2013-01-08 20:54:13

  • Pret
           Inese Pelša     2013-01-08 20:56:39

  • Kategoriski PRET!
           Daiga Kažoka     2013-01-08 21:16:32

  • Pret!
           Kristiāna     2013-01-08 22:11:21

  • Pret! Kaut ko vēl absurdāku laikam izdomāt nevarēja. Biogāzi ražo no kūts mēsliem un tamlīdzīgas biomasas. Vest mēslus uz pilsētu - vai idejas autors ir pie pilna prāta?
           Mārtiņš Lapsiņš     2013-01-08 22:38:40

  • Pret! Nez kuram Cēsu domniekam pieder paliela kūts? Janka, nevar būt ka tu nodarbojies ar lopu audzēšanu!? :D
           Gints Reinsons     2013-01-09 02:50:13

  • Pilnīgi PRET! Cēsis ir kā kultūas pilsēta, kuru ļoti daudz apmeklē tūristi.Vai tūristus ieinteresēs mūsu pilsētu, ja te būs rūpnīcas, smirdēs. Kāpēc par piemēru smird dāņa kūts apkaimē, kaut arī pārbūvēta pēc Eiropas standartiem ar attīrīšanas iekārtām? Mums nevajag tādu otru būvi. Tur taču apkārtnē daudz dzīvojamo individuālo māju. Viednkārši Cēsu kungi uzpirkti ar eiropas naudu un nu viņiem tās lēmumi jāpilda!
           Ahdris Pundurs     2013-01-09 07:59:32

  • PRET! Vai ir kāds Cēsu pilsētā, kurš gribētu šādu objektu savā pagalmā? Domāju, ka ir atrodama daudz piemērotāka vieta ārpus pilsētas teritorijas šāda veida objekta būvniecībai. Šai vietai pārāk tuvu ir dzīvojamo māju masīvi.
           Gatis Kirilovs     2013-01-09 09:16:14

  • PRET,PRET un vēlreiz PRET!!!
           Līga     2013-01-09 09:54:40

  • PRET! Kā var kaut ko tādu izdomāt celt Kultūras un tūrisma pilsētā? Varbūt ērtāk blakus jaunajam Kultūras centram? Kāpēc sūdi no fermas jāved uz pilsētu? Kur loģika? Ceļam laukos pie fermas un tur arī pārstrādājam.Laikam gribas aizdzīt pēdējos Cēsiniekus ar smaku.
           Ineta Igaune     2013-01-09 12:46:09

  • Ideja nav slikta, bet varbūt pamainīt tas atrašanās vietu.
           Juris Rodins     2013-01-09 14:07:56

  • Esmu viennozīmīgi PAR! Pirmkārt, tas ir pilsētas pašā nomalē, apkārt ir tikai dažas mājas, nevis plaši dzīvojamie rajoni. Otrkārt, kūtsmēlus nevedīs katru dienu un 24/7, sķidrajiem ir cisternas, bet parasti govju mēsli nemaz tik traki nesmird. Treškārt, uzbūvējot šādu rūpnīcu Cēsīm būtu izaugsmes iespējas kādā jomā, varbūt pat rastos kautvai viena darba vieta. Ceturtkārt, šaubos vai cilvēki, kas dzīvo Bērzainē, Valmieras ielas rajonā vai Cīrulīšos var izteikties kaut mazliet lietderīgi. Smakas gadījumā jāņem vērā arī laikapskatākļi. VISI MŪSDIEN PĪKST UN BRĒC, KA VALSTĪ SITUĀCIJA IR NOŽĒLOJAMA, NEVIENS NEKO NEBŪVĒ UN NAV DARBA, IESPĒJAMS, KA KAUTKAS MAINĪSIES AR ŠĪS RŪPNĪCAS ESAMĪBU, DZĪVOJU 5 MINŪŠU ATTĀLUMĀ NO TĀS VIETAS, ES LABĀK REDZU SAKĀRTOTU INFRASTRUKTŪRU TAJĀ VIETĀ NEVIS AIZAUGUŠU PĻAVU AR LATVĀŅIEM!
           Andris Avens     2013-01-09 14:18:44

  • SĀDU RAŽOTNI CĒSĪS CELT NEDRĪKST. VAI NEPIETIEK AR JAU ESOŠĀM PROBLĒMĀM NO CŪKU KOMPLEKSIEM. ŠĀDA RAŽOTNE CĒSU IEDZĪVOTĀJIEM NE SOCIĀLĀ, NE ENERĢĒTISKĀ PLĀKSNĒ NEKO BŪTISKU NEATRISINĀS, BET GAISU GAN IEDZĪVOTĀJIEM, GAN TŪRISTIEM GAN SAGANDĒS.TĀPĒC ESMU KATEGORISKI PRET ŠĪ KOMPLEKSA CELTNIECĪBU PILSĒTAS ROBEŽĀS.JA IR TIK ĻOTI LIELA VĒLĒŠANĀS T DARĪT, VAR ATRAST VIETU LAUKU TERITORIJĀS PIETIEKAMI TĀLU NO APDZĪVOTĀM VIETĀM. AICINU ATBILDĪGĀS PERSONAS PARŪPĒTIES PAR CĒSINIEKU UN TŪRISTU LABKLĀJĪBU UN ĒRTĪBĀM, NEVIS PAR SIA INTERESĒM.
           Jānis Lasmanis     2013-01-09 16:42:12

  • PRET!!! Ļaujiet bērniem uzaugt tīrā vidē!
           Ieva Lapsiņa     2013-01-09 20:33:40

  • Atbilde Andrim Avenam no Vaives ielas!!!!! Tehnoloģija prasa KATRĀ zaļās masas maisījuma iekraušanas reizē pievienot kūtsmēslus. Maisījuma iekraušana reaktorā notiek KATRU DIENU vairākas reizes dienā atkarībā no tehnoloģijas, tātad kūtsmēslu vešana notiks KATRU DIENU!!! Tas ir 3000 tonnas/365 dienām=8,2tonnas dienā!!!!!!!!!!!!!!!! Par kūtsmēsliem- ir cietie un šķidrie kūtsmēsli, piekrītu ka cietie kūtsmēsli nesmird tik traki, bet tos parasti neizmanto(ja attīstītājs apgalvo ka būs cietie, lai parāda kur iegūs, ja ir līgumi par mēsliem, tad skatamies cik govis kūtīs, katra slaucama govs gadā iedod 15-20 tonnām cietos kūtsmēslus), jo tiem ir salmu, siena, barības paliekas kuras reaktorā uz maisījuma virsmas frakcijas dēļ rada fonu un gāzei ir apgrūtināta izdalīšanās. Bet savukārt šķidrie kūtsmēsli ir totāls kosmoss, gribu redzēt ko elposi, ja tev viņos būs jāpadzīvo kaut nedēļu:)) Un kā redezams no skices, tad padeve reaktoros notiek no atklātas tvertnes, kura noteikti smirdēs:)))) Papildus gribu teikt, ka arī zaļajai masai ir specifiska smarža, kura ne visiem cilvēkiem liekas pievilcīga. Un vispār ir jautājums, vai Cēsu teritorijas detālplāns tur šāda tipa būvi atļauj, kautkā neticu, ka sia Danne, būtu pirkusi zemi blakus zemei kura atļauj lauksaimniecības būvi:)) Un vēl jautājums, kā ar Aizsargjoslu likuma ievērošanu šai būvei??????? Pēc shēmas izskatās ka dzīvojamās mājas diezgan tuvu mēslu lagūnai:)) un lagūna varētu būt pa tuvu koplietošanas ceļam:))
           Kārlis Miķelsons     2013-01-09 22:44:40

  • Andri Aven,CĒSĪM no šāda projekta nav nekāda labuma,jo firma nav šeit reģistrēta,tas nozīmē,kad nodoklis aiziet uzjuridisko adresi,siltumu saņems privāts uzņēmējs,bet jūs saņemsiet elektrību par paaugstinātu tarifu,smaku,kura aizies arī līdz jums,labvēlīga vēja rezultātā,un tad rodas jautājums,kurš gribēs attīstīt savu darbību blakus šai ražotnei!
           Dzintars andersons     2013-01-10 10:03:44

  • PRET, bez komentāriem, pašiem nedaudz jādomā ar galvu
           Sandra Ivanova     2013-01-10 10:12:21

  • Visiem jābūt pret. Gan jau ka kādam atkal samaksāts, vai kāds procentiņš no celtniecības izmaksām atvēlēts, tāpē arī bīda tādu projektu.
           Kails     2013-01-10 11:23:24

  • pilnigi pret sadam lietam tad jau vareja centra pieminekla vieta kuti uzcelt
           andris matvejevs     2013-01-10 13:12:58

  • Kas tas par N*xuj?
           Sandis Bergmanis     2013-01-10 13:47:21

  • Soreiz teiksu PRET. Iemesls ir galvenokart absoluti nepareizi izveletas vietas del, lai buvetu sadu razotni. Sadas biogazes stacijas izvieto laukos nevis blakus apdzivotam vietam jo: 1. Ir nepieciesams butisks izejmaterialu apjoms, lai stacija darbotos. Pie 2.4MW gada nepieciesami vismaz 45 000 tonnas skabbaribas (pieteikuma minets tikai 30 000..._) 2. Biogazes procesa rezultata rodas atlikumi - DIGESTATS skidra veida, kurs ir jaizved pavasari/vasara. Attiecigi tas ir daudzi tukstosi m3 kas ir jatransporte, lidz ar to transports kurses nepartraukti 3. Ziemas perioda un rudeni digestats tiek uzkrats laguma, kuras ir atvertas un ar nepatikamu smaku. Apkartesosie iedzivotaji nebus priecigi. Sadu iemeslu del biogazes stacijas buve laukos nevis pilsetas. Par ipasniekiem, ja kadam ir interese tad soreiz aiz si projekta stave nevis musu vietejie latviesu balelini bet gan nopietni krievu investori. Te bus vairak info http://www.euroenergy.com/biogas/LatviaProject1 Runaju to ko zinu, jo esmu ar viniem ticies un vini ir pastastijusi par saviem planiem buvet vairakas sadas stacijas dazadas latvijas vietas. Tapec soreiz NORAIDIT so priekslikumu absoluti nepariezi izveletas vietas del.
           Zinatajs     2013-01-10 14:29:44

  • To digestatu drošvien nopludinās tuvumā esošajā karjerā, līdz ar ko tas nebūs nemaz jāizved. Bet lai kā arī nebūtu, tie kas ir iecienījuši karjerā peldēties, varēs par to aizmirst. Tākā bez ierunām, projekts ir noraidāms, te pat nevar nemaz sākt kaut kādas diskusijas.
           Kails     2013-01-10 14:56:43

  • Kategoriski PRET, jo Cēsīs nav vietas šādam objektam!
           Jānis Gabrāns     2013-01-10 15:10:37

  • PRET. Iemesls ir galvenokart absoluti nepareizi izveletas vietas del, lai buvetu sadu razotni. Sadas biogazes stacijas izvieto laukos nevis blakus apdzivotam vietam.
           Natālija Praliča     2013-01-10 15:19:25

  • Kategoriski pret.
           Māris Priede     2013-01-10 17:02:42

  • Esmu pret! Pilnīgi un noteikti Pret. Šādam projektam nav vietas Cēsīs. Tas bojās pilsētas skatu un nenesīs nekādu labumu Cēsu iedzīvotājiem.
           Jānis Ābelīte     2013-01-10 19:38:47

  • Ražojot un sadedzinot biogāzi, visu diennakti rūc gāzes ģeneratori. Smagā tehnika tā izdangā ceļus, ka pa tiem pārvietoties grūti pat satiksmes autobusiem, par vieglajām automašīnām nemaz nerunājot. Pagājušajā ziemā bija gadījumi, kad darbs Kokneses novadā jānokavē, ar vieglo spēkratu paliekot un netiekot ārā no dziļās dangas uz Ērgļu-Kokneses ceļa. Visi biogāzes ražotnes apkārtnes tīrumi pārvērsti kukurūzas audzēšanas laukos. Kukurūza labvēlīgi ietekmē mežacūku vairošanos, un vietējiem iedzīvotājiem liegts izaudzēt savu otro dienišķo maizi - kartupeļus. Biogāzes ražošanas process nepiesārņojot vidi un radot emisijas (metāna, ogļskābās gāzes) samazinājumu. Kūtsmēsli pēc izrūgšanas nesmirdot. Šādi lozungi skan joprojām, bet mēs, vietējie iedzīvotāji, tiem nepiekrītam. Smaka, ko mums no biogāzes ražotnes virsū nes valdošie vēji, ir neciešama. Nav iespējams strādāt savā privātajā zemē - asaro acis, kož kaklā un degunā. Organisms signalizē, pastiprinot aizsargreakciju - šķaudīšanu, klepošanu. Vietējiem iedzīvotājiem neviens nav skaidrojis, kādas gāzes un cik lielā koncentrācijā nonāk atmosfērā, - tā savā vēstulē raksta Linda Šmite un uzdod arī vairākus viņu interesējošus jautājumus. Laikraksts „Stars"
           Sandra     2013-01-10 21:22:22

  • Avīze Auseklis:Jau gada nogalē redakcijā saņēmām Limbažu pagasta iedzīvotāju sūdzības, ka no Grow Energy ražotnes Gravās ceļas neciešama smaka. Tālab pagasta pārvaldnieks Dainis Jurka pagājušajā nedēļā organizēja tikšanos objektā, uz kuru gan bija ieradušies tikai 2 protestētāji - Juris Andersons un Mārtiņš Kalnbunde. Viņiem tika izrādīts, kas izdarīts, stāstīts, ka 1. kārta nodota lietošanā un metāna ražošana jau ir sākusies, bet pretenzijas par smirdoņu izvērtās strīdā. Raksta tapšanas laikā piezvanīja uzņēmuma valdes loceklis Raivis Bundulis, kurš apstiprināja, ka smaka varētu būt radusies no fermentācijas krātuvju uzpildīšanai lietotajiem putnu mēsliem, kā arī no ierauga ar baktērijām, kas procesa iedarbināšanai mucās vests no citām biogāzes rūpnīcām. 28. februārī Lādes Vītolos tiks rīkota vēl viena saruna ar iedzīvotājiem, kas bija neapmierināti, ka viņiem par šo tikšanos Gravās netika paziņots. Ierasties un atbildēt uz jautājumiem solīja arī R. Bundulis.
           Sandra     2013-01-10 21:26:09

  • Izlasot šos avīzes rakstus .Esmu PRET šāda veida būvniecību.Visi apkārtējie iedzīvotāji ir neapmierināti.
           Sandra     2013-01-10 21:46:58

  • Vai mums vajag Grieķu investorus ?Investīcijas piesaistītas no Grieķijas investīciju fonda, kā arī Anglijas-Latvijas investīciju fonda Libra Group, kuram ir pieredze atjaunojamo enerģiju nozarē - saules un vēja enerģijas jomā. SIA EuroEnergy Biogāze Latvija, kas pilnībā pieder Kiprā reģistrētajai Euroenergy Biogas Limited, liecina Lursoft informācija. Tās valdes loceklis ir Artjoms Grivkovs, bet valdes priekšsēdētājs Kristos Reveliotis (Christos Reveliotis) no Grieķijas Republikas. Projekta realizācijai paredzēts piesaistīt arī banku finansējumu. EcoGen projektu vadītājs Ģirts Folmanis klāsta, ka EcoGen izveidots pēc tam, kad ES izstrādājusi zaļās enerģijas direktīvu. Ieguglējiet Artjoms Grivkovs.Un komentārs par šādām stacijāmIvonna08.01.2013. 14:26:44 Nu arī tādu grib celt Slampē.Blakus Lestenē tāda jau ir uzcelta.3 darbavietas un bieži smirdoņa tāda,ka nevar izžaut veļu.- un turēt atvērtus logus.Šo ražotni grib celt blakus Slampes centram.Mēs'-Slampes iedzīvotāji nepieļausim,ka tādu ceļ.Mums ir tiesības elpot tīru gaisu.Mēs gribam tīrus Slampes upītes ūdeņus,nesadragātus ceļus.Mēs gribam,lai mūsu zemē audzē labību,dārzeņus,nevis kukurūzu.Mūsu pagastam ieguvumi ļoti minimāli.Ieguvumi būs šīs būves īpašniekam,kurš dzīvo Rīgā,kuram nevajadzēs elpot smirdoņu,tikai saņemt naudu.
           Marika Petrikalne Ivbule     2013-01-11 13:30:45

  • PRET! Neticu, ka cēsnieki vēlas dzīvot pēc principa:"Lai jau smird, ka tikai silti!""
           Līga Bērce     2013-01-11 17:51:53

  • Vai ir veikti aprēķini par to, cik tonnas kūtsmēslu un zaļās masas būs nepieciešams? Vai ir veikti aprēķini- cik ha zemes un cik govju/cūku vajadzēs lai saražotu izejvielu? Kas piegādās šis izejvielas?
           Ēvalds Krieviņš     2013-01-11 18:51:47

  • PRET! Trekno mīnusu ir nesalīdzināmi vairāk nekā vārgo plusu!
           Dainis Sīlis     2013-01-12 18:40:02

  • cēsu novada pašvaldības izsniegtajās aptaujas lapās apakšā, blakus paraksta vietai ir datuma vieta, kur aizpildīts jau gada skaitlis - 2012. Daudzi, parakstot, to varbūt nepamana. Domes atbildīgie pārstāvji - jūs nedrīkstat šīs aptaujas lapas neņemt vērā!
           Sigeta Briede     2013-01-12 20:15:24

  • Cilvēki rīkojas saprātīgi. Šo projektu grib īstenot nesaprātīgie, tātad ne-cilvēki. Nepieļaut šādu rīcību! Nekādas mēslu bedres mūsu pilsētā!
           Velga     2013-01-12 22:04:44

  • Nepiekrītu ! Absolūti nepiemērota vietas izvēle. Izejvielu pārvietošanu nevar nodrošināt pilnīgi hermētiski un smakas būs neizbēgami. Nav veikta kvalitatīva ietekmes uz vidi analīze.
           Haralds Gailišs     2013-01-13 15:10:40

  • P R E T !!!
           Jana Olengoviča     2013-01-14 09:46:52

  • Uzskatu, ka nav pieļaujama šādas elektrostacijas būvniecība. Ābeļu ielā
           Daiga Karipānova     2013-01-14 10:06:40

  • Esmu PRET biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B. Vēlos dzīvot tīrā vidē, bet šī objekta būvniecība to neļaus.
           Liene Slotina-Bērziņa     2013-01-14 10:27:43

  • Esmu PRET par biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B. Vēlos dzīvot tīrā vidē, bet šī objekta būvniecība to neļaus.
           Liene Slotina-Bērziņa     2013-01-14 10:28:37

  • Esmu PRET par biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B. Vēlos dzīvot tīrā vidē, bet šī objekta būvniecība to neļaus.
           Liene Slotina-Bērziņa     2013-01-14 10:28:55

  • Esmu PRET par biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B. Vēlos dzīvot tīrā vidē, bet šī objekta būvniecība to neļaus.
           Liene Slotina-Bērziņa     2013-01-14 10:31:22

  • Protams, ka pret. Pirmkārt, mēsli ir mēsli, gribu dzīvot tīrā vidē. Otrkārt, jauniešu aprindās Cēsis jau tā skaitās... nekādas.
           Markuss Mieriņš     2013-01-14 15:40:41

  • Esmu rīdzinieks, kurš strādā Cēsīs, Zeltakalna ielā. Ar šausmām uzzinu, ka kaimiņos taisās būvēt koģenerācijas staciju. Esmu šāda tipa stacijas redzējis Latvijā gan Polijā un smirdoņa ap šīm būvēm jau bija saožama jau pa gabalu. Cēsīs ir jauka, latviska pilsēta, kurā dzīvo strādīgi cilvēki, kuri ir pelnījuši dzīvot, strādāt tīrā vidē. Es esmu kategoriski PRET biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B.
           Kaspars Bergmanis     2013-01-14 16:02:32

  • Esmu pret. Mani pārsteidz Cēsu vadības rīcība, piekrītot veikt šādu būvi pilsētā.
           Biruta Bramane     2013-01-14 16:50:51

  • Ja jau tas ir tik noderīgi, lai tad atrod vietu kur netraucē iedzīvotājiem. Pret pašreizējo projektu esmu pret.
           Brigita Atare     2013-01-14 18:07:22

  • PRET!!!
           Jānis Balodis     2013-01-14 19:27:42

  • Es esmu kategoriski pret šādas stacijas būvniecību pilsētas teritorijā. Tā kā Cēsis tiek definētas kā tūrisma pilsēta, tad šīs būves radītās smakas varētu negatīvi ietekmēt pilsētas tēlu, nemaz nerunājot par šai teritorijai tuvumā dzīvojošo cilvēku dzīves kvalitāti. Ņemot vērā pieejamo informāciju par šādu koģenerācijas staciju darbības negatīvajām sekām citās apdzīvotās vietās, manuprāt, nav iemesla atļaut būvniecību Cēsu teritorijā. Lūdzu, cieniet iedzīvotāju viedokli un nebojājiet Cēsis.
           Alma Liepiņa     2013-01-14 20:55:13

  • Pret!
           Edgars Eglītis     2013-01-14 20:56:33

  • Nu sākumā biju PAR! Bet izlasot kā uzņēmums ir prezentējis projektu pilsētas iedzīvotājiem un ka uzņēmuma vadība ļoti iespējams nav nemaz tik balta, tad tagad esmu kategoriski pret.. 3 darbavietas nav tā riska vērtas lai riskētu ar vides piesārņojumu. Protams ja kompānija garantē kompensācijas izmaksas katram Cēsu pilsētas iedzīvotām 150ls par katru dienu kad ir jūtama smaka tad tik uz priekšu (Uzņēmumam tak nav ko bīties, jo viņi tak 100% garantē ka nekādas smakas nebūs)
           Oskars Radziņš     2013-01-15 16:29:10

  • Kategoriski pret šo projektu! Gribu dzīvot un audzināt savus bērnus tīrā vidē!
           Eduards Jakovskis     2013-01-15 16:40:18

  • Neesmu gan iedziļinājies tajā, cik apjomīga būve ir ieplānota. Gada laikā esmu mērījis pie divām šāda tipa rūpnīcām, smaka ir sajūtama tikai pašā teritorijā un arī tā tālu atpaliek no cūku fermām. Tas, ka daži entuziasti ir būvējuši mājas tuvu rūpnieciskam rajonam nav pamats teritorijas plānojuma maiņai, tomēr Vaives ielā un pie šosejas ir arī diezgan vecas mājas, pats pār pļaviņu esmu audzis, un pret tām ir netaisnīgi celt šo būvi, pie Cēsu apvadceļa ir vēl daudz platību, neesmu pret rūpnīcas celtniecību kā tādu, bet šinī gadījumā esmu PRET! Tur pat otrā pusē Vaives ielai arī ir jau parcelēts lauks jaunam ciematam, gan jau kaut kad to projektu gribēs turpināt!
           Mārtiņš Platacis     2013-01-16 04:08:00

  • Esmu pret šo projektu. Gribu dzīvot tīrā vidē.
           ināra alksnīte     2013-01-16 15:48:34

  • Esmu PRET par biogāzes koģenerācijas elektrostacijas jaunbūvi Ābolu ielā 2B
           Inga Skrinda     2013-01-16 15:49:11

  • PRET! PRET! PRET!
           Ieva Rudzīte     2013-01-18 16:23:17

  • Vai šādu objektu vispār var būvet pilsētas un GNP teritorijā? Cēsinieki apvienojaties un sasparojaties cīņai pret celtniecību, labuma no tā nebūs !
           Cēsinieks     2013-01-23 09:47:37

  • PRET!
           Daiga     2013-01-23 12:46:27

  • Pret, pret, pret! Uzskatu, ka Vidzemes kultūras galvaspilsēta šim projektam nav īstā vieta.
           Nellija     2013-01-23 13:40:01

  • Pret, pret, pret! Uzskatu, ka Vidzemes kultūras galvaspilsēta šim projektam nav īstā vieta.
           Nellija     2013-01-23 13:40:20

  • PRET! Šādām būvēm nav jāatrodas pilsētas teritorijā!
           Dārta Dzērve     2013-01-23 17:05:26

  • Esmu pret šo projektu.Šādām būvēm nav vietas pilsētas teritorijā.
           Ingrīda Kvanta     2013-01-23 20:04:38

  • PRET. Iztiksim varbūt tomēr bez :)
           Monta     2013-01-23 22:13:55

  • PRET!
           Sandis Ozoliņš     2013-01-23 23:18:34

  • PRET
           Mārīte Ozoliņa     2013-01-23 23:20:50

  • Pret !
           Arnis Cimbulis     2013-01-24 15:53:43

  • PRET
           Agita Smilga     2013-01-24 16:12:43

  • Pret!Par svaigu gaisu Ceesiis!
           Iveta Runce     2013-01-24 22:04:51

  • Pret Staciju???
           Jānis Raiskums     2013-01-25 08:33:17

  • Pret Staciju!!!! Vai tiešām tik tuvu pilsētai un apkārtējām mājām tas ir vajadzīgs!!!!
           PR & Holdings     2013-01-25 08:38:16

  • PRET šo projektu!
           Aija     2013-01-25 16:56:18

  • PRET !!!
           Rasma Pakalna     2013-01-27 14:03:17


    Ievadiet savu atbildi:
    Fiziska persona Juridiska persona
    Vārds, uzvārds:*
    Adrese:*
    Uzņēmuma, iestādes nosaukums:
    Reģistrācijas Nr., juridiskā adrese:
    Priekšlikumi:*
    E-pasts:
    Autorizācija:
    Diskusijas:

     




  • © Cēsu novada pašvaldība, Bērzaines iela 5, Cēsis, Cēsu novads, LV-4101, tālrunis 64161800, fax 64161801, e-pasts: iac@dome.cesis.lv. izstrādāts: evolution.lv